wskazówki dotyczące likwidacji szkody
Organizacją procesu likwidacji szkody w imieniu Ubezpieczyciela zajmuje się Vero Services Sp. z o.o. jako Podmiot Koordynujący.
- NZa pomocą formularza (poniżej) zgłaszasz potrzebę skorzystania z Usługi Asysty Podatkowej.
- NNa podstawie przekazanych danych Ubezpieczyciel weryfikuje ochronę w ramach Twojego ubezpieczenia.
- NNa adres email wskazany w formularzu otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz instrukcje dotyczące dalszego postępowania.
- NUsługa Asysty Podatkowej jest realizowana przez doradców podatkowych, którzy zobowiązani są do zachowania tajemnicy zawodowej.
- NAby doradca mógł udzielić odpowiedzi na zadane pytanie, będzie potrzebował dokładnych informacji o stanie faktycznym, którego dotyczą Twoje pytania.
- NW zależności od rodzaju zgłoszenia doradca:
- odpowie na Twoje pytanie – odpowiedź otrzymasz na wskazany w zgłoszeniu adres mail
- wesprze Cię podczas czynności sprawdzających, które podjął organ podatkowy w Twojej organizacji
- pomoże Ci przygotować wniosek do Krajowej Informacji Skarbowej
- NUbezpieczyciel jest informowany o sprawie w zakresie niezbędnym do realizacji wypłaty odszkodowań lub świadczeń.
- NZakres ochrony oraz terminy realizacji Usług Asysty Podatkowej są wskazane w ogólnych warunkach ubezpieczenia Tax Protect.
- NFormularz zgłoszenia szkody powinien być wypełniony przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Ubezpieczonego.